Stručni rad
ODRŽIVA MOBILNOST U OSNOVNIM ŠKOLAMA
Dragica Kolednik
; Osnovna škola Cirkulane – Zavrč
Sažetak
U projekt Održiva mobilnost u osnovnim školama sam se s učenicima 2. razreda uključila u protekloj školskoj godini. Nakon aktivnosti s kokoši Rozi stanje mobilnosti na održiv način kod učenika se vidljivo poboljšalo. Također su svi drugoškolci više puta pješice dolazili u školu te sada svoj put od kuće do škole vrlo dobro poznaju. Više učenika je počelo koristiti održive načine odlaska kući. Iz anketa u dnevniku aktivnosti kokoši Rozi dobila sam bitne podatke za poboljšanje sigurnosti na školskim putevima. Kod provođenja projekta bilo je potrebno sudjelovanje svih sudionika projekta - suradnika, učenika i roditelja. Ljudi su u posljednjim desetljećima sve više svjesni negativnih utjecaja prometa na okoliš, zdravlje i na kvalitetu prebivanja općenito. Promet nam na jednoj strani služi, a na drugoj šteti. Bitan je održiv pristup što znači zadovoljavanje gospodarskih, socijalnih i okolišnih potreba društva. Već s aktivnim načinom mobilnosti (hodanje, biciklizam, korištenje javnog putničkog prometa) na putu u vrtić, školu, posao i za svakodnevnim obavezama može se zadovoljiti dnevna preporuka kretanja liječničke struke.
Ključne riječi
dnevnik aktivnosti, kokoš Rozi, karte
Hrčak ID:
255400
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 727 *