Recenzija, Prikaz slučaja
Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi
Lada Duraković
Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb
str. 297-299
preuzimanja: 393
citiraj
APA 6th Edition
Duraković, L. (2021). Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Metodički ogledi, 28 (1), 297-299. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/260374
MLA 8th Edition
Duraković, Lada. "Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi." Metodički ogledi, vol. 28, br. 1, 2021, str. 297-299. https://hrcak.srce.hr/260374. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Duraković, Lada. "Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi." Metodički ogledi 28, br. 1 (2021): 297-299. https://hrcak.srce.hr/260374
Harvard
Duraković, L. (2021). 'Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi', Metodički ogledi, 28(1), str. 297-299. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/260374 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Duraković L. Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Metodički ogledi [Internet]. 2021 [pristupljeno 22.12.2024.];28(1):297-299. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260374
IEEE
L. Duraković, "Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar: Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi", Metodički ogledi, vol.28, br. 1, str. 297-299, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260374. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
260374
URI
https://hrcak.srce.hr/260374
Datum izdavanja:
14.7.2021.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.214
*