Stručni rad
GLUHI UČENIK S UMJETNOM PUŽNICOM U OSNOVNOJ ŠKOLI
Martina Curk
; OŠ Kozara Nova Gorica
Sažetak
U odgojno-obrazovnom programu danas mogu sudjelovati i djeca s posebnim potrebama. Među njima su i djeca s umjetnom pužnicom. Zanimalo nas je kako se učenik s umjetnom pužnicom osjeća i snalazi u normalnom obrazovnom procesu, u kojoj mjeri sudjeluje u nastavi te kako ga prihvaćaju njegovi školski kolege i prijatelji.
Važno je biti svjestan da i gluhi žele stjecati znanja, iskustva i sklapati nova prijateljstva, premda ih njihova „različitost“ u tome ograničava i trebaju prilagodbe. Stoga, potrebno ih je saslušati, pružiti im potrebnu pomoć, savjetovati ih, usmjeriti i neprestano ohrabrivati. Tako će i sami dobiti osjećaj sigurnosti, većeg samopouzdanja i osjećati se snažnije, uspješnije i korisnije u svijetu zvukova.
Ključne riječi
gluhoća, individualizirani program, prilagodba, uključenost
Hrčak ID:
261504
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 790 *