Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

GLUHI UČENIK S UMJETNOM PUŽNICOM U OSNOVNOJ ŠKOLI

Martina Curk ; OŠ Kozara Nova Gorica


Puni tekst: hrvatski pdf 149 Kb

str. 218-224

preuzimanja: 296

citiraj


Sažetak

U odgojno-obrazovnom programu danas mogu sudjelovati i djeca s posebnim potrebama. Među njima su i djeca s umjetnom pužnicom. Zanimalo nas je kako se učenik s umjetnom pužnicom osjeća i snalazi u normalnom obrazovnom procesu, u kojoj mjeri sudjeluje u nastavi te kako ga prihvaćaju njegovi školski kolege i prijatelji.
Važno je biti svjestan da i gluhi žele stjecati znanja, iskustva i sklapati nova prijateljstva, premda ih njihova „različitost“ u tome ograničava i trebaju prilagodbe. Stoga, potrebno ih je saslušati, pružiti im potrebnu pomoć, savjetovati ih, usmjeriti i neprestano ohrabrivati. Tako će i sami dobiti osjećaj sigurnosti, većeg samopouzdanja i osjećati se snažnije, uspješnije i korisnije u svijetu zvukova.

Ključne riječi

gluhoća, individualizirani program, prilagodba, uključenost

Hrčak ID:

261504

URI

https://hrcak.srce.hr/261504

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 790 *