Stručni rad
KAKO POTAKNUTI KRETANJE UČENIKA I NJIHOVIH RODITELJA
Urška Kosi
; OŠ Ludvika Pliberška Maribor
Sažetak
U ovom članku govorim o važnosti kretanja u djece. Motorički razvoj mora se razviti u ranim godinama svakog pojedinca. Posebno sam se usredotočila na posljedice pandemije COVID-19. Već smo neko vrijeme u ovom neugodnom vremenu, a negativne posljedice pandemije i učenja na daljinu postaju sve očiglednije. Osjećaji anksioznosti i nelagode učenika su se povećali, a nastavnici iz dana u dan primjećuju sve veću obamrlost u njima. Osim slabijeg znanja i psiholoških problema, učenici doživljavaju smanjenje kretanja i drastično povećanje tjelesne težine. U ovom članku stavila sam veći naglasak na pješačenje, koje je trenutno zatvoreno za sve, i djecu i njihove roditelje, zbog zatvorenih sportskih dvorana. Na kraju sam predstavila primjer dobre prakse, provedbu putovanja na planine na daljinu, koju su učenici zajedno s roditeljima sami odradili po mojim uputama. Prikupila sam njihove dojmove o putovanju i slike koje su postale dokazni materijal da su putovanje obavili. Dojmovi djece bili su vrlo pozitivni. Otkrila sam da ne samo da sam ih potaknula na kretanje i planinarenje, već su i zajedno s obitelji otišli u prirodu i aktivno provodili slobodno vrijeme.
Ključne riječi
pješačenje, učenje na daljinu, djeca, izlet na planinu
Hrčak ID:
264516
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 857 *