Stručni rad
UVOĐENJE POBOLJŠANJA NA PODRUČJU ČITALAČKE PISMENOSTI
Alja Benkoč Sušnik
; Osnovna škola Franja Malgaja Šentjur
Sažetak
U školi smo puno pričali o čitalačkoj pismenosti učenika, jer je čitanje osnova svakog drugog oblika učenja. U posljednjim godina među učenicima primjećujemo da su loši čitatelji, da opada zanimanje za čitanje, čitalačka kondicija se smanjuje, sve je više poteškoća u stvaranju i razumijevanju tekstova, upotrebi i interpretaciji pročitanog te posljedično i kritičnog prihvaćanja te razumijevanja tekstova. Školsko područje iznimno važno utječe na čitalačku pismenost, što doprinosi razvoju svih učeničkih jezičnih sposobnosti te je bitno za širu pismenosti, kao i za cjeloživotno učenje. Ovi nas nalazi obvezuju da tražimo mogućnosti, kako bi mladim omogućili što bolji razvoj pismenosti, kako bi ih motivirali za čitanje, za stalno poboljšavanje vlastitog znanja te za osobni napredak.
Ključne riječi
čitalačka pismenost, čitanje, razumijevanje, motivacija, aktivnost
Hrčak ID:
264552
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 836 *