Skoči na glavni sadržaj

Recenzija, prikaz

Plaćeno masovno prikupljanje podataka

Nedjeljko Frančula orcid id orcid.org/0000-0002-0198-9637 ; Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 224 Kb

str. 243-243

preuzimanja: 131

citiraj


Sažetak

U masovnom prikupljanju podataka (crowdsourcing) velika skupina dobrovoljaca, besplatno putem interneta, obavlja određeni zadatak. Budući da za rješavanje određenih zadataka nije moguće privući dovoljan broj dobrovoljaca, počinje se primjenjivati plaćeno masovno prikupljanje podataka (paid crowdsourcing). U citiranom članku autori su istražili uz pomoć plaćene mase radnika (paid crowdworkers) kako broj radnika utječe na kvalitetu prikupljenih podataka. Razvili su web bazirano korisničko sučelje za identifikaciju vozila na rasteriziranim sjenčanim slikama izvedenim iz 3D oblaka točaka i proveli različite kampanje prikupljanja podataka na tržištu za masovno prikupljanje podataka microWorkers.

Ključne riječi

plaćeno masovno prikupljanje podataka; terminologija

Hrčak ID:

284964

URI

https://hrcak.srce.hr/284964

Datum izdavanja:

30.9.2022.

Posjeta: 460 *