Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PODUČAVANJE NA OTVORENOM

Mateja Kastelic ; Osnovna škola Brusnice, Velike Brusnice 101, 8321 Brusnice


Puni tekst: hrvatski pdf 332 Kb

str. 510-516

preuzimanja: 126

citiraj


Sažetak

Autorica članka iznosi ključna saznanja brojnih stručnjaka koja se odnose na različite pristupe podučavanju. Fokusira se na metodu podučavanja na otvorenom, koja predstavlja jedan od oblika prenošenja znanja s brojnim prednostima za djetetov razvoj kako na emocionalnom, tako i na socijalnom, odgojnom te obrazovnom području te u području učenja. Autorica članka navodi istraživanja koja potvrđuju uspješnost odabrane nastavne metode. Koja je uloga učitelja u davanju uputa, provedbi nastave na otvorenom, praćenju rada te provedbi aktivnosti učenika? Članak pruža nekoliko ideja za konkretnu realizaciju nastavnih sadržaja koji su predloženi u sklopu nastavnog plana i programa za izvođenje nastave u prirodi odnosno na otvorenom.

Ključne riječi

drugačije metode podučavanja, podučavanje (nastava) na otvorenom, motivacija za učenje, razvoj učenika, aktivno učenje.

Hrčak ID:

304640

URI

https://hrcak.srce.hr/304640

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 323 *