Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije

Zoran Hercigonja orcid id orcid.org/0000-0002-5823-1915 ; Medicinska škola Varaždin, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 668 Kb

str. 10-18

preuzimanja: 315

citiraj


Sažetak

Pojam promocije u zdravstvu najčešće je vezan uz kontekst promocije zdravlja. Putem promotivnih aktivnosti zdravstvena institucija osigurava komunikaciju s javnosti u smislu prezentiranja preventivnih aktivnosti i brigom za svoje pacijente. Promocija ne podrazumijeva isključivo „reklamiranje“ zdravstvene institucije u svrhu dobivanja što većeg broja pacijenata već njegovanje odnosa s korisnicima zdravstvenih usluga, savjetovanje korisnika i pravovremeno informiranje. Promotivne aktivnosti moguće je plasirati preko različitih medija. Pritom treba imati u vidu troškove koje iziskuje cjelovita promotivna kampanja. Promocija zdravstvene ustanove jedan je od glavnih ciljeva prezentiranja zdravstvene ustanove te neizostavna komponenta u obrazovanju učenika. Stoga je u radu prikazan proces stvaranja promotivnog letka kao medija za informiranje i savjetovanje ciljane skupine, pacijenata pomoću aplikacije koja u promotivnoj kampanji stvara neznatne troškove.

Ključne riječi

promocija; zdravstvena ustanova; Microsoft Office Publisher; letak

Hrčak ID:

304689

URI

https://hrcak.srce.hr/304689

Datum izdavanja:

20.6.2023.

Posjeta: 760 *