Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Kako digitalnim okruženjem možemo ostvariti vrednovanje za učenje u istraživački usmjerenoj nastavi matematike?

Brankica Majdiš ; Osnovna škola Mladost, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 1.476 Kb

str. 63-72

preuzimanja: 159

citiraj


Sažetak

Pred učitelje u suvremenoj nastavi postavljen je novi zahtjev: primijeniti IKT u nastavi matematike koji osnažuje učenike u procesu učenja uz davanje adekvatnih povratnih informacija. U ovom radu predstavljen je primjer istraživački usmjerene nastave matematike na temu Translacija točaka ravnine, potpomognute radom u alatu Nearpod.

Ključne riječi

istraživački usmjerena nastava, alat Nearpod, prikupljanje, obrada i vrednovanje informacija, rješavanje problema

Hrčak ID:

310393

URI

https://hrcak.srce.hr/310393

Datum izdavanja:

30.11.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 553 *