Pregledni rad
Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja
Domagoj Bebić
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Grbeša
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Pojavom televizije, predizborne kampanje u Americi preusmjeravaju se s teme i programa na image kandidata, koji postaje dobro zapakirani proizvod. Najveći odaziv na izbore Amerika bilježi upravo u vremenu pojave ovog medija, no odaziv birača na predsjedničkim izborima osjetno pada u posljednjem desetljeću. Pospješena karakteristikama televizije kao medija, koncentracija na “kako” radije nego na “što” nije polučila apsolutne rezultate, a birači su na invaziju producenata političkog imagea odgovorili glasačkom apstinencijom. Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drukčije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno, za sada nedovoljno iskorišteno, oružje u rukama predizbornih stratega.
Ključne riječi
Hrčak ID:
31218
URI
Datum izdavanja:
6.12.1999.
Posjeta: 4.044 *