Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v26i1.5412
Učenička percepcija istraživačkoga rada u nastavi geografije: motivacija, teškoće i vrijednosti
Karlo Mak
orcid.org/0000-0001-7058-0299
; Antun Gustav Matoš Grammar School, Samobor
Ivan Ivić
; University of Zagreb, Faculty of Science, Department of Geography
Sažetak
Odgojno-obrazovni ishodi koji pred učenike stavljaju izazov izrade istraživačkoga rada predstavljaju jednu od najvećih novina novoga predmetnog kurikula Geografije. Inicijalni uvid u razinu ostvarenosti tih ishoda nakon prvih godina njihove primjene pokazao je da postoji značajan prostor za daljnji napredak jer su detektirane poteškoće u prikupljanju, obradi i analizi podataka, kao i pravilnom citiranju i sastavljanju popisa literature. S ciljem dobivanja uvida u učeničku percepciju istraživačkoga rada, intervjuirani su učenici Gimnazije Antuna Gustava Matoša u Samoboru čiji su istraživački radovi analizirani u studiji Ivića i sur. (2021). Iako rezultati upućuju na relativno nisku razinu motivacije i pretežito negativnu percepciju procesa izrade istraživačkoga rada, učenička percepcija istraživanja kao vrlo korisne nastavne prakse daju dobru osnovu za njegovo usavršavanje i daljnju primjenu.
Ključne riječi
istraživački rad; nastava geografije; učenička motivacija; učenička percepcija
Hrčak ID:
316800
URI
Datum izdavanja:
28.3.2024.
Posjeta: 541 *