Prethodno priopćenje
ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU
Mario Pavić
; freelancer
Puni tekst: hrvatski pdf 194 Kb
str. 41-57
preuzimanja: 2.482
citiraj
APA 6th Edition
Pavić, M. (2009). ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU. Poslovna izvrsnost, 3 (2), 41-57. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50652
MLA 8th Edition
Pavić, Mario. "ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU." Poslovna izvrsnost, vol. 3, br. 2, 2009, str. 41-57. https://hrcak.srce.hr/50652. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pavić, Mario. "ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU." Poslovna izvrsnost 3, br. 2 (2009): 41-57. https://hrcak.srce.hr/50652
Harvard
Pavić, M. (2009). 'ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU', Poslovna izvrsnost, 3(2), str. 41-57. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50652 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Pavić M. ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];3(2):41-57. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50652
IEEE
M. Pavić, "ULOGA OUTSOURCINGA U POVEĆANJU KONKURENTNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU", Poslovna izvrsnost, vol.3, br. 2, str. 41-57, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50652. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
U današnjim uvjetima snažne međunarodne konkurencije vrhunska izvedba i niski troškovi svih aktivnosti nužni su za uspješno poslovanje, ali i za sam opstanak poduzeća. Sve više svjetskih poduzeća ograničava svoje poslovanje na strateške aktivnosti u područjima koja stvaraju najveću dodanu vrijednost, a ostale aktivnosti izdvajaju i prepuštaju vanjskim specijaliziranim partnerima koji će ih obaviti jef inije i kvalitetnije. U ovom radu istraženo je u kojoj se mjeri i kojim aktivnostima primjenjuje outsourcing u velikim hrvatskim poduzećima, te kakve su implikacije njegove primjene na poslovanje i izvoznu konkurentnost poduzeća. Prikazani su razvoj outsourcinga, svrha i ciljevi outsourcinga, proces izvođenja, te rezultati empirijskog istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku hrvatskih pouzeća. Rezultati pokazuju da primjena outsourcinga pozitivno utječe na povećanje konkurentnosti velikih hrvatskih poduzeća na međunarodnom tržištu.
Ključne riječi
outsourcing; velika poduzeća; konkurentnost; ključne aktivnosti; poboljšanje poslovanja
Hrčak ID:
50652
URI
https://hrcak.srce.hr/50652
Datum izdavanja:
31.12.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.847
*