Pregledni rad
Socijalno-kognitivna teorija ličnosti u kontekstu osobnog marketinga
Zvjezdana Penava Brekalo
Sažetak
Ishodišna točka osobnog marketinga jest pojedinac, odnosno osoba. Osobni marketing, u smislu najuže
razine primjene marketinga, ima izrazito interdisciplinarni karakter jer se oslanja na znanja psihologije,
znanosti o psihološkim karakteristikama čovjeka. Mnogobrojni su psihološki čimbenici osobnog marketinga
poput ličnosti, ponašanja, emocija, temperamenta, karaktera i inteligencije, no u ovom se radu prije svega
izlučuju i opisuju neke od psiholoških kategorija koje su relevantne za provođenje osobnog marketinga, a
to su ponajprije vlastito «ja», osobni image, potrebe, želje, motivi, motivacija, stavovi i ponašanje s aspekta
socijalno-kognitivne teorije ličnosti u kontekstu osobnog marketinga..
Ključne riječi
osobni marketing; vlastito «ja»; osobni image; potrebe; želje; motivi; motivacija; stavovi; ponašanje
Hrčak ID:
59095
URI
Datum izdavanja:
5.7.2010.
Posjeta: 6.910 *