Ostalo
SHAKESPEARE U RAZREDU I KORELACIJA MEÐU PREDMETIMA
Marija-Ana Bužan
Sažetak
U članku se govori o važnosti korelacije među predmetima što vodi rasterećenju učenika. Članak i praktiČki ukazuje na to kako do toga doći. Novi način rada pridonosi suradničkom odnosu među nastavnicima i učenicima.
Prikazani su primjeri rada u razredu u predmetima engleski jezik – hrvatski jezik i to u obradi Shakespeareovog Hamleta i Macbetha. Upotrebom novih tehnika, novim pristupom radu i povezanošću predmeta postignut je porast interesa, motivacije i logičkog zaključivanja što je dovelo do razumijevanja i prihvaćanja Shakespeareovih tragedija. Učenici su došli do spoznaja o ljudskom ponašanju, ali i do izravnog rada pojedinaca te je tiskan jedan učenički rad kao rezultat kreativnog stvaranja.
Sati u razredu nisu više samo gomilanje činjenica i sakupljanje »znanja« već istraživački, timski i kreativni rad učenika pri kojem svi dobivaju mogućnost izraziti sebe. Osim toga, u učenicima razvijamo osjećaj samopouzdanja, odgovornosti i osjećaj prema bližnjemu. U tom smjeru trebale bi ići promjene u našem školstvu. Time ćemo stvoriti humanije društvo sposobno za demokratski život, s osjećajem dužnosti prema sebi i drugima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
6136
URI
Datum izdavanja:
20.1.2003.
Posjeta: 1.366 *