Tranzicija, Vol. 13 No. 27, 2011.
Pregledni rad
DOPRINOS MEĐUNARODNIH NORMA U RJEŠAVANJU POSLOVNIH KRIZA
Dragutin Funda
; Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti «Baltazar Adam Krčelić» Zaprešić, Hrvatska
Sažetak
Kvaliteta je strateški cilj organizacije. Njezina visoka razina i stalno
poboljšavanje primarno je za sve poslovne procese i zaposlenike, što vodstvo
organizacije stavlja pred nove izazove, ponajprije kako upravljati kvalitetom.
Stalne promjene u gospodarskom, pravnom i političkom okružju, a
naročito u području tehnologije proizvoda i procesa te informacijskih
tehnologija, uvjetovale su potrebu prilagođavanja svih dijelova i funkcija
organizacija dinamici tih promjena.
Ukoliko se promjene pravovremeno ne predvide, i ne dočeka ih se
adekvatno spremno, dolazi do krize. Ako organizacija nema jasno definirane
procedure krizna situacija može prerasti u katastrofu s nesagledivim
posljedicama.
One organizacije koje primjenjuju međunarodne norme u cilju
ispunjavanja zahtjeva i zadovoljavanja sve većih težnji za poslovnom sigurnošću,
spremnije su za djelovanje u slučaju krize. Primjena međunarodnih norma može
pomoći kriznom menadžmentu u rješavanju poslovnih kriza.
Ključne riječi
norma; normizacija; kriza; poslovna kriza; krizni menadžment; upravljanje rizicima
Hrčak ID:
74661
URI
Datum izdavanja:
6.12.2011.
Posjeta: 4.408 *