Kroatologija, Vol. 2 No. 2, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Nastavna metodika – teorijske osnove
Marko Pranjić
orcid.org/0000-0001-7072-0300
; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Polazeći od udomaćene teorije i prakse u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu kao i u našoj znanstvenoj i stručnoj literaturi gdje je govor samo o predmetnoj metodici, odnosno metodici nastave pojedinoga predmeta, autor na osnovi suvremene metodičke literature argumentira razložnost govora i o nastavnoj metodici općenito, bez dodatnoga spominjanja pojedinoga predmeta. On ju vidi kao središnji postulat nastavničke naobrazbe i razlikuje ju od metodologije struke, ali i od predmetne metodike, definirajući ju kao sustavno promišljanje teorije i prakse nastave radi poboljšanja odgojno-obrazovnoga procesa. Na taj način, ne odbacujući postojeću praksu u nas, otvara vrata i novoj praksi za kojom postoji potreba, ali koja ima i dostatna teorijska i praktična uporišta u znanstvenoj literaturi.
Ključne riječi
predmetna metodika; nastavna metodika; nastavnička naobrazba
Hrčak ID:
80427
URI
Datum izdavanja:
23.4.2012.
Posjeta: 8.781 *