Izvorni znanstveni članak
Motivacija učitelja engleskog jezika za rad
Sanja Mihaliček
; Osnovna škola Jurja Habdelića, Velika Gorica
Majda Rijavec
; Učiteljski fakultet, Zagreb
Sažetak
Istraživanje je provedeno da bi se utvrdio poredak motivacijskih čimbenika za rad učitelja engleskog jezika prema stupnju važnosti i stupnju zadovoljenosti u njihovu svakodnevnom radu. To je učinjeno s pomoću Upitnika o motivaciji učitelja engleskog jezika za rad, na uzorku od sto trideset troje učitelja engleskog jezika zaposlenih u osnovnim ¹kolama u cijeloj Hrvatskoj. Većina ispitanika je bila ženskog spola (N = 122) i s visokom stručnom spremom (N = 72). Dobni raspon se kretao između 24 i 61 godine, a po radnom stažu od tek zaposlenih do onih pred mirovinom.
Rezultati su pokazali da su ispitanicima najvažniji: mogućnost primjene vlastitih znanja i sposobnosti, samostalnost i odgovornost u radu, osiguranje sigurne i stabilne budućnosti, a najmanje su zadovoljeni čimbenici: sudjelovanje u upravljanju i odlučivanju, ugled posla i visina osobnog dohotka.
Ključne riječi
motivacija učitelja za rad; engleski jezik; poučavanje; kvaliteta nastave
Hrčak ID:
82815
URI
Datum izdavanja:
15.1.2009.
Posjeta: 2.117 *