Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Motivacija učitelja engleskog jezika za rad

Sanja Mihaliček ; Osnovna škola Jurja Habdelića, Velika Gorica
Majda Rijavec ; Učiteljski fakultet, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 480 Kb

str. 39-53

preuzimanja: 768

citiraj


Sažetak

Istraživanje je provedeno da bi se utvrdio poredak motivacijskih čimbenika za rad učitelja engleskog jezika prema stupnju važnosti i stupnju zadovoljenosti u njihovu svakodnevnom radu. To je učinjeno s pomoću Upitnika o motivaciji učitelja engleskog jezika za rad, na uzorku od sto trideset troje učitelja engleskog jezika zaposlenih u osnovnim ¹kolama u cijeloj Hrvatskoj. Većina ispitanika je bila ženskog spola (N = 122) i s visokom stručnom spremom (N = 72). Dobni raspon se kretao između 24 i 61 godine, a po radnom stažu od tek zaposlenih do onih pred mirovinom.
Rezultati su pokazali da su ispitanicima najvažniji: mogućnost primjene vlastitih znanja i sposobnosti, samostalnost i odgovornost u radu, osiguranje sigurne i stabilne budućnosti, a najmanje su zadovoljeni čimbenici: sudjelovanje u upravljanju i odlučivanju, ugled posla i visina osobnog dohotka.

Ključne riječi

motivacija učitelja za rad; engleski jezik; poučavanje; kvaliteta nastave

Hrčak ID:

82815

URI

https://hrcak.srce.hr/82815

Datum izdavanja:

15.1.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.117 *