Stručni rad
Mogućnosti rada u izvannastavnoj aktivnosti
Branka Fudurić
; OŠ Dubovac, Karlovac
Sažetak
Izvannastavne aktivnosti omogućuju višestruku korist učenicima i učiteljima. Sudjelujući u njima učenici produbljuju znanje, zabavljaju se, afirmiraju i uče socijalnim vještinama. Razvijaju kompetencije, samopouzdanje i sigurnost u sebe, stvaraju radne navike, postaju odgovorniji i sposobniji za donošenje odluka, upoznaju druge učenike škole. Na satovima valja stvoriti i njegovati opušteno raspoloženje, poticati međusobnu suradnju, srdačnost, susretljivost, slobodan i otvoren razgovor, smijeh. Dijeljenje radosti, smijeha i zabave s drugom djecom promiče povezanost i jača osjećaj zajedništva. Izvannastavnim aktivnostima se potiče stvaralaštvo i kreativnost učenika. U radu su prikazana iskustva recitatorske grupe učenica u Osnovnoj školi Dubovac gdje se cjelokupni rad odvija kroz razigrane aktivnosti. Slobodno, neopterećeno mišljenje i iznošenje različitih učeničkih ideja na ovim satovima rezultiralo je iznimnim razvitkom kreativnosti učenica, malih recitatorica. Školske godine 2009./2010. ova je grupa napisala tekst i ilustrirala svoju prvu slikovnicu „Jesen je zakasnila”, a krajem 2010. godine osmislile su i oslikale kalendar s prigodnom pjesmicom za svaki mjesec u godini.
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti; recitatorska grupa; kreativnost; stvaralaštvo
Hrčak ID:
82863
URI
Datum izdavanja:
15.1.2012.
Posjeta: 5.037 *