Izvorni znanstveni članak
Upravljanje promjenama u poduzeću
Marčelo Dujanić
Sažetak
Menadžment postaje sve usmjereniji na pitanja kako upravljati promjenom. To predstavlja presudni pomak od gledanja na korporaciju kao na statičke entitete prema njihovu viđenju kao dinamičkih organizacija u stalnom stanju promjena. U cilju učinkovitog uvođenja promjena u poduzeće može se primijeniti "model 7 S" pri čemu jednaka pažnja mora se pridavati svakom od sedam elemenata. Niti jedan nije važniji od drugog. Prva četiri privlače više pažnje i nazivaju se "teškima". Teže je promijeniti tri "lakša". Istraživanje pokazuje da efikasne kompanije istu pažnju posvećuju "lakšim" i "teškim" elementima. Uvođenje promjena je nužno, ali ne i dovoljno za osiguranje uspjeha u budućnosti. No, one su potrebne da se tvrtka refokusira, repozicionira, obnavlja, reorganizira i osmišljava poslovanje i razvoj. Konkurentnost se može ostvariti samo natjecanjem i uspjeh kompanije u budućnosti će sve više ovisiti o različitosti i pripremljenosti na buduće promjene
Ključne riječi
Upravljanje; promjene; organizacija; poduzeće; "model 7 S"; konkurentnost
Hrčak ID:
7104
URI
Datum izdavanja:
16.11.2004.
Posjeta: 19.235 *