Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

DOPRINOS MEĐUNARODNIH NORMA U RJEŠAVANJU POSLOVNIH KRIZA

Dragutin Funda ; Visoka škola za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti «Baltazar Adam Krčelić» Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 259 Kb

str. 98-109

preuzimanja: 3.059

citiraj


Sažetak

Kvaliteta je strateški cilj organizacije. Njezina visoka razina i stalno
poboljšavanje primarno je za sve poslovne procese i zaposlenike, što vodstvo
organizacije stavlja pred nove izazove, ponajprije kako upravljati kvalitetom.
Stalne promjene u gospodarskom, pravnom i političkom okružju, a
naročito u području tehnologije proizvoda i procesa te informacijskih
tehnologija, uvjetovale su potrebu prilagođavanja svih dijelova i funkcija
organizacija dinamici tih promjena.
Ukoliko se promjene pravovremeno ne predvide, i ne dočeka ih se
adekvatno spremno, dolazi do krize. Ako organizacija nema jasno definirane
procedure krizna situacija može prerasti u katastrofu s nesagledivim
posljedicama.
One organizacije koje primjenjuju međunarodne norme u cilju
ispunjavanja zahtjeva i zadovoljavanja sve većih težnji za poslovnom sigurnošću,
spremnije su za djelovanje u slučaju krize. Primjena međunarodnih norma može
pomoći kriznom menadžmentu u rješavanju poslovnih kriza.

Ključne riječi

norma; normizacija; kriza; poslovna kriza; krizni menadžment; upravljanje rizicima

Hrčak ID:

74661

URI

https://hrcak.srce.hr/74661

Datum izdavanja:

6.12.2011.

Posjeta: 4.436 *