Izvorni znanstveni članak
SPREMNOST NA USVAJANJE I PRIMJENU TEHNOLOGIJA WEB 2.0 U SREDNJEM OBRAZOVANJU – SLUČAJ VOJVODINE
Marton Sakal
; UFaculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia
Predrag Matkovic
; Faculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia
Pere Tumbas
; Faculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia
Sažetak
Brzi ulazak informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u sve pore društvenog i ekonomskog života obuhvatio je (srećom) i obrazovnu sferu: rastuća potreba za novim metodama usvajanja znanja neupitno ukazuje na potrebni iskorak iz dobro utvrđenih, analognih obrazovnih sustava u digitalni, virtualni obrazovni prostor. Proteklih nekoliko godina blogovi, wikiji, stranice za multimedijsko dijeljenje i društveno umrežavanje stvorili su kvalitetno novi pristup znanju, obrazovanju i školovanju. Ovaj rad polazi od pretpostavke da se prednosti tehnologija Web 2.0 mogu usmjeriti ka zajedničkom interesu svih sudionika obrazovnog procesa i s tim su ciljem autori proveli empirijsko istraživanje o tome koliko su ključni sudionici (učenici, roditelji i nastavnici) u srednjem obrazovanju u Vojvodini spremni usvojiti suvremene metode prenošenja, podjele i usvajanja znanja na načelima tehnologija 2.0.
Ključne riječi
društveno umrežavanje; Web portali; Web usluge i aplikacije
Hrčak ID:
94327
URI
Datum izdavanja:
23.12.2012.
Posjeta: 2.600 *