Izvorni znanstveni članak
Utjecaj prodaje sirovog mlijeka proizvođača na potrošnju mlijeka u Hrvatskoj
Damir Kovačić
; Agronomski fakultet, Svetošimunska 25, 10000 Zagreb
Miroslav Božić
Sažetak
Proučavan je utjecaj prodaje sirovog mlijeka proizvođača u Hrvatskoj na potrošnju. Istraživanje je organizirano kao marketinški test. Budući da su ispitanici pokusne (potrošači sirovog mlijeka) i kontrolne skupine (nepotrošači sirovog mlijeka) birani u uzorke nakon djelovanja nezavisnog činitelja (ponude sirovog mlijeka) korišten je oblik pokusa EX-post factum s naknadnim izjednačavanjem skupina prema važnim obilježjima za istraživanu pojavu. Autori su na temelju rezultata istraživanja zaključili da ponuda sirovog mlijeka neće utjecati na povećanje potrošnje mlijeka, ali će povećati zadovoljstvo one potrošačke skupine koja preferira sirovo mlijeko proizvođača u odnosu na "konzumno".
Ključne riječi
prodaja; sirovo mlijeko proizvođača; potrošnja; pokus; Hrvatska
Hrčak ID:
95055
URI
Datum izdavanja:
20.11.1995.
Posjeta: 1.377 *