Informatologia, Vol. 46 No. 3, 2013.
Izvorni znanstveni članak
IGNACIJANSKA PEDAGOGIJA KAO JEDAN OD PREDLOŽENIH MODELA KATOLIČKOG OBRAZOVANJA
Mirosław Babiarz
; Sveučilište Jana Kochanowa, Kielcach, Poljska
Miłosz Mółka
; Ignacijanska akademija, Krakow, Poljska
Sažetak
U modernom društvu, nalet je stalne snage promjena nad nama, što ne mora uvijek rezultirati dobrim voćem. Međutim, jedna stvar, a to je religija, čini se ostaje stabilna. Vizija čovjeka, proglašena kroz kršćanske vrijednosti, uvijek je ujednačena s etičkog stajališta. Prihvaćene varijable su povezane samo s izborom metode, pomoću kojih pretpostavljeni ishod obrazovanja može biti postignut. Zanimljiv prijedlog jednog od takvih metoda je predstavljena od strane isusovaca, koji se općenito smatraju osnivačima ignacijanske pedagogije. Stoga, ignacijanska pedagogija glavna je tema ovog članka, i čitanje će omogućiti čitatelju da se upozna s principima ovog modela obrazovanja.
Ključne riječi
ignacijska pedagogija; ignacijski model obrazovanja; magis jezuitskog obrazovanja
Hrčak ID:
109174
URI
Datum izdavanja:
28.9.2013.
Posjeta: 2.195 *