Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)

Ali Göçer ; Faculty of Education, Erciyes University


Puni tekst: engleski pdf 815 Kb

str. 125-147

preuzimanja: 435

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 815 Kb

str. 125-147

preuzimanja: 504

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada bio je utvrditi jesu li studenti dovoljno spremni za učiteljsku praksu u osnovnim školama. U radu su metodom promatranja i intervjua procjenjivani postupci studenata - budućih učitelja - tijekom nastavne prakse u razredu. S tim ciljem provedeni su intervjui sa sedam savjetnika, a svaki je student promatran u učionici. Rezultati su pokazali da studenti posjeduju zadovoljavajuću razinu teorijskih i praktičnih znanja i da su spremni za nastavno zanimanje.

Ključne riječi

savjetnici; studenti učitelj; , nastavna praksa; obrazovanje nastavnika

Hrčak ID:

111350

URI

https://hrcak.srce.hr/111350

Datum izdavanja:

30.10.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.013 *