Prethodno priopćenje
Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)
Ali Göçer
; Faculty of Education, Erciyes University
Puni tekst: engleski pdf 815 Kb
str. 125-147
preuzimanja: 435
citiraj
APA 6th Edition
Göçer, A. (2013). Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 125-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111350
MLA 8th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350. Citirano 29.12.2024.
Chicago 17th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350
Harvard
Göçer, A. (2013). 'Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 125-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111350 (Datum pristupa: 29.12.2024.)
Vancouver
Göçer A. Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 29.12.2024.];15(Sp.Ed.3):125-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350
IEEE
A. Göçer, "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 125-147, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350. [Citirano: 29.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 815 Kb
str. 125-147
preuzimanja: 504
citiraj
APA 6th Edition
Göçer, A. (2013). Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 125-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111350
MLA 8th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350. Citirano 29.12.2024.
Chicago 17th Edition
Göçer, Ali. "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 125-147. https://hrcak.srce.hr/111350
Harvard
Göçer, A. (2013). 'Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 125-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111350 (Datum pristupa: 29.12.2024.)
Vancouver
Göçer A. Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija). Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 29.12.2024.];15(Sp.Ed.3):125-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350
IEEE
A. Göçer, "Procjena nastavne prakse studenata – budućih učitelja – od mentora i savjetnika (kvalitativna studija)", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 125-147, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111350. [Citirano: 29.12.2024.]
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi jesu li studenti dovoljno spremni za učiteljsku praksu u osnovnim školama. U radu su metodom promatranja i intervjua procjenjivani postupci studenata - budućih učitelja - tijekom nastavne prakse u razredu. S tim ciljem provedeni su intervjui sa sedam savjetnika, a svaki je student promatran u učionici. Rezultati su pokazali da studenti posjeduju zadovoljavajuću razinu teorijskih i praktičnih znanja i da su spremni za nastavno zanimanje.
Ključne riječi
savjetnici; studenti učitelj; , nastavna praksa; obrazovanje nastavnika
Hrčak ID:
111350
URI
https://hrcak.srce.hr/111350
Datum izdavanja:
30.10.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.013
*