Prethodno priopćenje
Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri
Katarina Rengel
; Department of Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of J. J. Strossmayer in Osijek
Puni tekst: engleski pdf 285 Kb
str. 113-125
preuzimanja: 734
citiraj
APA 6th Edition
Rengel, K. (2014). Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 113-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/117852
MLA 8th Edition
Rengel, Katarina. "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.1, 2014, str. 113-125. https://hrcak.srce.hr/117852. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rengel, Katarina. "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.1 (2014): 113-125. https://hrcak.srce.hr/117852
Harvard
Rengel, K. (2014). 'Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), str. 113-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/117852 (Datum pristupa: 18.11.2024.)
Vancouver
Rengel K. Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.11.2024.];16(Sp.Ed.1):113-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117852
IEEE
K. Rengel, "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.1, str. 113-125, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117852. [Citirano: 18.11.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 285 Kb
str. 113-125
preuzimanja: 2.792
citiraj
APA 6th Edition
Rengel, K. (2014). Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.1), 113-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/117852
MLA 8th Edition
Rengel, Katarina. "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.1, 2014, str. 113-125. https://hrcak.srce.hr/117852. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rengel, Katarina. "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.1 (2014): 113-125. https://hrcak.srce.hr/117852
Harvard
Rengel, K. (2014). 'Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.1), str. 113-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/117852 (Datum pristupa: 18.11.2024.)
Vancouver
Rengel K. Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.11.2024.];16(Sp.Ed.1):113-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117852
IEEE
K. Rengel, "Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.1, str. 113-125, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117852. [Citirano: 18.11.2024.]
Sažetak
Uvidom u suvremene teorijske i empirijske radove o igri, utvrđena su proturječna tumačenja o igri općenito, a posebno o ulogama predškolskih odgojiteljica u igri. Uloge odraslih u igri u institucionalnom predškolskom kontekstu razmatraju se u rasponu od regulacije do podrške odraslih, odnosno participacije djece. U radu se prezentiraju preliminarni rezultati istraživanja o stavovima predškolskih odgojiteljica o igri i vlastitim ulogama u njoj. Rezultati ukazuju na proturječne stavove predškolskih odgojiteljica o igri u institucionalnom kontekstu. Pretpostavlja se da rezultati ovog istraživanja mogu biti korisni teoretičarima i praktičarima koji se bave igrom.
Ključne riječi
institucionalni rani i predškolski odgoj i obrazovanje; podrška; regulacija; uloge predškolskih odgojiteljica
Hrčak ID:
117852
URI
https://hrcak.srce.hr/117852
Datum izdavanja:
18.2.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.305
*