Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri

Katarina Rengel ; Department of Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of J. J. Strossmayer in Osijek


Puni tekst: engleski pdf 285 Kb

str. 113-125

preuzimanja: 734

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 285 Kb

str. 113-125

preuzimanja: 2.792

citiraj


Sažetak

Uvidom u suvremene teorijske i empirijske radove o igri, utvrđena su proturječna tumačenja o igri općenito, a posebno o ulogama predškolskih odgojiteljica u igri. Uloge odraslih u igri u institucionalnom predškolskom kontekstu razmatraju se u rasponu od regulacije do podrške odraslih, odnosno participacije djece. U radu se prezentiraju preliminarni rezultati istraživanja o stavovima predškolskih odgojiteljica o igri i vlastitim ulogama u njoj. Rezultati ukazuju na proturječne stavove predškolskih odgojiteljica o igri u institucionalnom kontekstu. Pretpostavlja se da rezultati ovog istraživanja mogu biti korisni teoretičarima i praktičarima koji se bave igrom.

Ključne riječi

institucionalni rani i predškolski odgoj i obrazovanje; podrška; regulacija; uloge predškolskih odgojiteljica

Hrčak ID:

117852

URI

https://hrcak.srce.hr/117852

Datum izdavanja:

18.2.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.305 *