Pregledni rad
Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje
Ljiljana Igrić
Puni tekst: hrvatski pdf 10.026 Kb
str. 151-164
preuzimanja: 4.099
citiraj
APA 6th Edition
Igrić, Lj. (2004). Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2), 151-164. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/11523
MLA 8th Edition
Igrić, Ljiljana. "Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 40, br. 2, 2004, str. 151-164. https://hrcak.srce.hr/11523. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Igrić, Ljiljana. "Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 40, br. 2 (2004): 151-164. https://hrcak.srce.hr/11523
Harvard
Igrić, Lj. (2004). 'Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40(2), str. 151-164. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/11523 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Igrić Lj. Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 24.11.2024.];40(2):151-164. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11523
IEEE
Lj. Igrić, "Društveni kontekst, posebne potrebe/invaliditet/teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.40, br. 2, str. 151-164, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/11523. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Edukacijsko uključivanje; djeca s posebnim potebama; društveni kontekst
Hrčak ID:
11523
URI
https://hrcak.srce.hr/11523
Datum izdavanja:
16.12.2004.
Posjeta: 6.996
*