Izvorni znanstveni članak
Multimedijski resursi e-kolegija: pristup i upotreba s obzirom na osjetilni modalitet
Tomislava Lauc
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Sanja Kišiček
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Petra Bago
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Sažetak
U radu je prikazano istraživanje odnosa osjetilnog modaliteta i aktivnosti studenata s obzirom na odabir multimedijskih resursa e-kolegija. Sadržaj kolegija prezentiran je upotrebom lekcija izrađenih u sustavu za upravljanje nastavnim sadržajima Moodle. Lekcije sadrže tri tipa resursa: tekstualni, slikovno-tekstualni i video resurs. Upotrebom upitnika VARK utvrđeni su načini učenja utemeljeni na senzornom modalitetu (vizualni, auralni, tekstualni i kinestetički), zatim istraženi odnosi modaliteta studenata i aktivnosti s obzirom na odabir različitih multimedijskih resursa. Rezultati pokazuju da su dva od tri studenta multimodalni i da su u učenju skloni odabiru slikovno-tekstualnog resursa.
Ključne riječi
multimedijsko učenje; osjetilni modalitet; VARK
Hrčak ID:
129526
URI
Datum izdavanja:
7.10.2014.
Posjeta: 2.418 *