Stručni rad
Pripremna i dopunska nastava na hrvatskome jeziku za inojezične učenike
Nives Bogdan
; O. Š. kraljice Jelene u Solinu
Josip Lasić
orcid.org/0000-0001-5254-7903
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Sažetak
Republika Hrvatska preuzela je pristupanjem Europskoj uniji i niz odgovornih zadaća iz područja osnovnoga obrazovanja. Tako je neposredno prije pristupanja, u siječnju 2013. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) donijelo Pravilnik kojim se predviđa stručna organizacija i provedba nastave za inojezične učenike kako bi se oni što učinkovitije uklopili u sustav obrazovanja RH, pripremne i dopunske nastave za učenike kojima hrvatski nije materinski jezik. Ovaj će rad u pokušati dati odgovore na neka pitanja kao što su mogućnost provedbe nastave na hrvatskome jeziku za inojezične učenike, kvalificiranost i obučenost nastavnika u hrvatskome obrazovnome sustavu za provedbu ovakvog oblika nastave, postojeći zakonski propisi vezani uz uklapanje neizvornih govornika hrvatskoga jezika u obrazovni sustav i nastavne metode primjenjive u osmišljavanju i provedbi nastave predviđene Pravilnikom.
Ključne riječi
pravilnik; inojezični učenik; hrvatski jezik; pripremna i dopunska nastava
Hrčak ID:
130045
URI
Datum izdavanja:
23.12.2013.
Posjeta: 6.720 *