Izvorni znanstveni članak
Filozofija za djecu i filozofija kao terapija
Marjan Šimenc
; Faculty of Arts, University of Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Tekst se temelji na kritici filozofije za djecu (Philosophy for Childern, PFC) kada je se smatra dijelom kulture terapije. Kritika tvrdi da PFC tretira djecu kao »krhku i ranjivu« te da PFC program, koji je prvotno bio usmjeren na poboljšanje društvenih i emocionalnih vještina, zapravo doprinosi nesamostalnosti i slabosti djece. Tekst želi obraniti PFC kroz argumente protiv takvoga pogrešnoga pristupa. U nastavku se donosi analiza koncepta iz kojega izvire kritika – odnosa između filozofije i terapije. U ovome kontekstu referira se na Wittgensteinov koncept filozofije kao terapije koji se pokazuje korisnim za refleksiju na vezu između akademske filozofije i filozofske prakse, kao i za razmatranje temeljnih ciljeva filozofije za djecu.
Ključne riječi
filozofija za djecu; kultura terapije; filozofija kao terapija; Ludwig Wittgenstein
Hrčak ID:
135795
URI
Datum izdavanja:
25.2.2015.
Posjeta: 2.436 *