Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi roditelja o suradnji s učiteljima u Waldorfskoj školi

Karolina Doutlik


Puni tekst: hrvatski pdf 301 Kb

str. 531-552

preuzimanja: 1.805

citiraj


Sažetak

Rad teorijski razmatra definicije suradnje roditelja i učitelja, njihove suvremene oblike te rezultate dosadašnjih istraživanja te tematike u Hrvatskoj. Cilj je ovog rada prikaz oblika suradnje roditelja i učitelja u waldorfskoj školi koja posebnu pozornost usmjerava na povjerljivu suradnju s roditeljima koji se smatraju sukonstruktorima i partnerima. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 69 roditelja čija djeca pohađaju osnovnu waldorfsku školu u Zagrebu ili Rijeci ukazuju na to da roditelji suradnju s waldorfskom školom odnosno učiteljima procjenjuju vrlo pozitivno. Faktorskom analizom utvrđeni su aspekti suradnje roditelja i učitelja u waldorfskoj školi: zadovoljstvo školom i povjerenje, suradnički odnosi, informiranost i partnerstvo, uključenost u školske aktivnosti te subjektivna procjena i odgovornost. Nadalje, utvrđeno je kako ne postoji statistički značajna razlika u stavovima roditelja s obzirom na njihove sociodemografske karakteristike, razred koji pohađa njihovo dijete te godine poznavanja waldorfske pedagogije.

Ključne riječi

partnerstvo; roditelji; suradnja; učitelji; waldorfska škola

Hrčak ID:

136113

URI

https://hrcak.srce.hr/136113

Datum izdavanja:

11.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.033 *

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.