Tehnički vjesnik, Vol. 22 No. 3, 2015.
Stručni rad
https://doi.org/10.17559/TV-20140219221623
Marketinški orijentirana organizacijska kultura - da li postoji u srpskoj strojarskoj industriji?
Ljiljana Pecić
; College of Applied Professional Mechanical Studies Trstenik, Radoja Krstića 19, 37240 Trstenik, Serbia
Milivoj Klarin
; Mechanical Faculty Belgrade, Faculty of Technical Science, Zrenjanin, Serbia
Sažetak
Svrha ovog članka je utvrditi jesu li poduzeća koja posluju u okviru srpske strojarske industrije marketinški orijentirana. Ovo istraživanje je uključilo 21 poduzeće iz Srbije i korišten je upitnik za istraživanje razine marketinške orijentacije u tim poduzećima na svim hijerarhijskim razinama u ovim poduzećima. Rezultati su pokazali da je razina marketinške orijentacije u svim poduzećima na nezadovoljavajućoj razini te da se može zaključiti da principi dogovorne ekonomije, zbog njenog dugog prisustva na ovim područjima i dalje postoje u razmišljanjima svih zaposlenih.
Ključne riječi
marketinška orijentacija; organizaciona kultura; totalno upravljanje kvalitetom (TQM)
Hrčak ID:
139768
URI
Datum izdavanja:
15.6.2015.
Posjeta: 2.801 *