Izvorni znanstveni članak
Vrijednost prstne igre kao vid kulturnog naslijeđa u kurikulu prve godine života
Jelena Sitar Cvetko
; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija
Sažetak
Prstna igra drevni je oblik narodne umjetnosti. Pročišćena i sadržajem i oblikom s koljena na koljeno, ona predstavlja univerzalni oblik umjetnosti koja bebu i malo dijete uvodi u svijet igara, rituala i s njima povezanih umjetnosti i kulture. U prstnoj igri nalaze se različiti oblici umjetnosti, a sadržajem ona se može povezati s doslovno svim područjima predškolskoga kurikula. Kako prstna igra može ponuditi u prvoj godini života izazove u području umjetnosti, jezika, pokreta, društva, prirode i matematike? Kako može doprinijeti emocionalnom, socijalnom, kognitivnom i fizičkom razvoju djeteta?
Ključne riječi
prstna igra; kulturno naslijeđe; kurikul prve godine života
Hrčak ID:
151360
URI
Datum izdavanja:
19.12.2015.
Posjeta: 2.123 *