Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Ekologija medija

Marina Ašković orcid id orcid.org/0000-0002-6924-6805 ; Fakultet dramskih umjetnosti, Sveučilište u Beogradu, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 932-938

preuzimanja: 557

citiraj


Sažetak

Mora li trend po kojem elektronski mediji sve više postaju ekstenzija ljudskog tijela ići u pravcu potpunog porobljavanja čovjeka i njegove ličnosti, ili će taj isti čovjek nepredvidivo, svojom medijskom pismenošću izaći iz virova medijsko-tehnoloških nesloboda? Kriza ličnosti tijesno je povezana s krizom jezika koliko god to izgledalo suprotstavljeno globalističkoj ideologiji transnacionalnog transhumanizma. S obzirom na to da su medijske predstave o svijetu u novije vrijeme sve više zasnivane na komercijalizaciji enviromentalizma, filozofsko-estetska misao javlja se kao važan subjekt ekologije. Scenografija civilizirnog načina života posredovanjem medija postaje sve privlačnija, iako ima komercijalno-političku pozadinu. Samim tim budućnost čovječanstva u velikoj mjeri ovisi o samoj filozofiji medija, koji se moraju istinski ekologizirati vraćajući humanum svojoj suštini čineći ga ekstenzijom prirodnog svijeta.

Ključne riječi

mediji; ekologija; ličnost; poetika; dijalog

Hrčak ID:

151823

URI

https://hrcak.srce.hr/151823

Datum izdavanja:

1.5.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.795 *