Pregledni rad
https://doi.org/10.31192/np.14.1.6
Izazovi u implementaciji predmeta Medijska pismenost u crnogorski obrazovni sistem
Nataša Ružić
orcid.org/0000-0002-8965-0012
Sažetak
Digitalna generacija provodi veći dio svoga slobodnog vremena uz različite vrste medija. Upravo iz tog razloga UNESCO upozorava na nužnost medijskoga opismenjavanja najmlađe populacije s ciljem zaštite od medijskog utjecaja, kao i stjecanja navike učinkovitoga korištenja medija, imajući u vidu da se količina vremena koju mladi provode uz TV ili na Internetu konstantno povećava iz godine u godinu. I dok neki teoretičari izražavaju sumnju u uspjeh programa, drugi tvrde da medijska pismenost daje rezultate jer su mladi postali svjesniji tehnika manipulacije koje mediji koriste. Proces medijskog opismenjavanja u Crnoj Gori je počeo 2007. godine. Znači li to da se Crna Gora može pohvaliti medijski pismenim generacijama? Ovim se radom pokušava odgovoriti na postavljeno pitanje i utvrditi uspješnost programa u Crnoj Gori.
Ključne riječi
medijska pismenost; digitalna generacija; manipulacija; medijsko obrazovanje
Hrčak ID:
154333
URI
Datum izdavanja:
15.3.2016.
Posjeta: 4.135 *