Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.31192/np.14.1.6

Izazovi u implementaciji predmeta Medijska pismenost u crnogorski obrazovni sistem

Nataša Ružić orcid id orcid.org/0000-0002-8965-0012


Puni tekst: engleski pdf 149 Kb

str. 69-89

preuzimanja: 2.516

citiraj


Sažetak

Digitalna generacija provodi veći dio svoga slobodnog vremena uz različite vrste medija. Upravo iz tog razloga UNESCO upozorava na nužnost medijskoga opismenjavanja najmlađe populacije s ciljem zaštite od medijskog utjecaja, kao i stjecanja navike učinkovitoga korištenja medija, imajući u vidu da se količina vremena koju mladi provode uz TV ili na Internetu konstantno povećava iz godine u godinu. I dok neki teoretičari izražavaju sumnju u uspjeh programa, drugi tvrde da medijska pismenost daje rezultate jer su mladi postali svjesniji tehnika manipulacije koje mediji koriste. Proces medijskog opismenjavanja u Crnoj Gori je počeo 2007. godine. Znači li to da se Crna Gora može pohvaliti medijski pismenim generacijama? Ovim se radom pokušava odgovoriti na postavljeno pitanje i utvrditi uspješnost programa u Crnoj Gori.

Ključne riječi

medijska pismenost; digitalna generacija; manipulacija; medijsko obrazovanje

Hrčak ID:

154333

URI

https://hrcak.srce.hr/154333

Datum izdavanja:

15.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.135 *