Prethodno priopćenje
PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI
Radojka Kraljević
; Sveučilište Libertas
Martina Gujić
; Sveučilište Libertas
Toni Milun
; Sveučilište u Splitu
Sažetak
Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.
Ključne riječi
poduzetništvo; komunikacija; internet; interakcija; društvene mreže; potrošač
Hrčak ID:
160096
URI
Datum izdavanja:
31.5.2016.
Posjeta: 2.661 *