Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.17

PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.457 Kb

str. 265-274

preuzimanja: 1.368

citiraj


Sažetak

Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modemu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmcnta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.

Ključne riječi

hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj

Hrčak ID:

181369

URI

https://hrcak.srce.hr/181369

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 1.912 *