Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.7

MANAGEMENT NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U CRIKVENICI

Dragan Magaš ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.689 Kb

str. 67-73

preuzimanja: 378

citiraj


Sažetak

U suvremenim turističkim kretanjima događaju se značajne promjene u stavovima turista. Turistička destinacija je ono što turisti odabiru, a to je optimalno kombiniran i tržišno prilagođen prostor, čime destinacija postaje temeljni institucionalni okvir u
osmišljavanju koncepta turističkog razvoja. Upravo neophodnost optimalnog kombiniranja takvih i varijabilnih elemenata ponude traži odgovarajući management koji će oblikovanjem, upravljanjem i razvojem upravo neprofitnog sustava jačati javnu ponudu i javne interese u destinaciji.

Ključne riječi

management; neprofitna organizacija; turistička organizacija i destinacija

Hrčak ID:

181597

URI

https://hrcak.srce.hr/181597

Datum izdavanja:

30.6.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.238 *