Market-Tržište, Vol. 29 No. 1, 2017.
Preliminary communication
https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.1.59
Odnos između integracije informacijskih sustava, inovacija i praksi utemeljenih na predanosti potrošača za dijeljenje znanja i stvaranja snažnih marki
Rajshree Panda
; Amity University
Deepa Kapoor
; Amity University
Abstract
Svrha – Svrha je rada usredotočiti se na uspostavljanje odnosa između razina potrošačeve predanosti u dijeljenju znanja i onoga što održava inovacije u srednjim i malim poduzećima kroz integraciju informacijskih sustava za izgradnju snažnih marki.
Metodološki pristup – U empirijskom istraživanju korišteno je nekoliko postupaka, a to su: a) Harman’s single factor test, b) CLF - Common Latent Factor pristup, c) Konfirmatorna faktorska analiza prema testu Harman’s single factor.
Rezultati i implikacije – Nalaz naglašava važnost diferenciranog pristupa u razvoju i upravljanju lojalnošću potrošača, kroz pravilno upravljanje i integriranje informacijske tehnologije za dijeljenje znanja s potrošačima i zaposlenicima, a na taj se način upravlja
inovacijama za implementaciju snažne marke i stvaranje profita.
Ograničenja – Pregled literature je selektivan, tj. ne obuhvaća sve, dok je odabrani uzorak poduzeća temeljen na procjeni koja je demografski iskrivljena. Zbog dubine i kompleksnosti teme, rad služi da bi istaknuo ključne probleme i približio ideje. Neke teme zaslužuju daljnja objašnjenja. Međutim, to je bilo izvan opsega ovog rada.
Doprinos – Glavni je doprinos rada u jedinstvenom identificiranju pristupa za razumijevanje održive potrošačeve predanosti kroz inovacije i integraciju informacijskih sustava. Razumijevanje ovog pristupa trebalo bi voditi prema učinkovitom upravljanju potrošačevom lojalnošću i većoj svjesnosti u upravljanju snažnim markama te poticanju lojalnosti korisnika putem društvenih
mreža.
Keywords
tehnologija utemeljena na webu; dijeljenje znanja; inovacije; praksa utemeljena na predanosti potrošača
Hrčak ID:
183523
URI
Publication date:
28.6.2017.
Visits: 2.289 *