Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije
Veljko Aleksić
; Faculty of Technical Sciences in Čačak, University of Kragujevac
Mirjana Ivanović
; Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Puni tekst: hrvatski pdf 508 Kb
str. 511-562
preuzimanja: 759
citiraj
APA 6th Edition
Aleksić, V. i Ivanović, M. (2017). Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije. Croatian Journal of Education, 19 (2), 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
MLA 8th Edition
Aleksić, Veljko i Mirjana Ivanović. "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Aleksić, Veljko i Mirjana Ivanović. "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Harvard
Aleksić, V., i Ivanović, M. (2017). 'Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Vancouver
Aleksić V, Ivanović M. Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.11.2024.];19(2):511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
IEEE
V. Aleksić i M. Ivanović, "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 511-562, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Puni tekst: engleski pdf 508 Kb
str. 511-562
preuzimanja: 802
citiraj
APA 6th Edition
Aleksić, V. i Ivanović, M. (2017). Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije. Croatian Journal of Education, 19 (2), 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
MLA 8th Edition
Aleksić, Veljko i Mirjana Ivanović. "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Aleksić, Veljko i Mirjana Ivanović. "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Harvard
Aleksić, V., i Ivanović, M. (2017). 'Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Vancouver
Aleksić V, Ivanović M. Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.11.2024.];19(2):511-562. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
IEEE
V. Aleksić i M. Ivanović, "Pregled literature o empirijskim istraživanjima o utjecaju digitalnih igara na stilove učenja i višestruke inteligencije", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 511-562, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2060
Sažetak
U radu se daje pregled literature koja prikazuje rezultate istraživanja o utjecaju digitalnih igara na učenje i inteligencije učenika. Istraživanje je obuhvatilo 5740 znanstvenih radova iz 11 elektroničkih repozitorija, a koji su pružili raznolike dokaze o višedimenzionalnom utjecaju digitalnih igara na učenike. Kategorizacijom i primjenom višestrukih kvalitativnih kriterija pronađeno je 36 odgovarajućih radova koji su sadržavali empirijske dokaze. U radovima su analizirani raznovrsni indikatori i referentne točke, uzimajući u obzir metodološka ograničenja. Rezultati potvrđuju kompleksne veze između digitalnih igara i stilova učenja, kao i višestrukih inteligencija, na temelju kojih se stvaraju preporuke i pitanja za buduća istraživanja.
Ključne riječi
pregled literature; digitalne igre; stil učenja; višestruke inteligencije
Hrčak ID:
185479
URI
https://hrcak.srce.hr/185479
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.342
*