Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UPRAVLJANJE RAZREDOM

Iva Sedlar ; VII. Osnovna škola Varaždin


Puni tekst: hrvatski pdf 488 Kb

str. 43-55

preuzimanja: 6.173

citiraj


Sažetak

Upravljanje razredom jedno je od važnijih područja didaktike. Upravljanje razredom počinje svoj razvoj početkom 20. stoljeća. Danas neki autori navode kako se ovo područje nedovoljno istražuje i kako je nepravedno zapostavljeno. Upravljanje razredom omogućuje nastavniku da kreira pozitivno razredno ozračje u kojem učenici mogu bez velikih poteškoća savladavati nastavno gradivo. Također, još je jedna važna svrha upravljanja razredom a to je postizanje razredne discipline. Mnogi autori navode kako se situacija u školama promijenila te kako je uloga nastavnika drugačija nego je bila prije. Danas je po njima nastavnik vođa, a ne autoritet kao prije. Iz tog razloga nastavnik mora posjedovati mnoge menadžerske vještine te biti u mogućnosti upravljati sa svim aspektima nastave. On mora biti u mogućnosti upravljati učenicima, prostorom učionice, vremenom koje ima na raspolaganju i drugim faktorima. Iako je ovo složen zadatak upravljanje razredom nastavniku omogućuje da ga uspješno izvrši.

Ključne riječi

ozračje; razred; strategije; učenici; upravlja

Hrčak ID:

205412

URI

https://hrcak.srce.hr/205412

Datum izdavanja:

31.8.2018.

Posjeta: 8.394 *