Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ VIDEA NA RAZUMIJEVANJE VOKABULARA ENGLESKOGA JEZIKA

Maja Katura ; Srednja škola Čapljina


Puni tekst: hrvatski pdf 271 Kb

str. 188-204

preuzimanja: 264

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 45 Kb

str. 205-205

preuzimanja: 157

citiraj


Sažetak

Korištenje videa kao audiovizualnoga sredstva u nastavi stranih jezika
raste i može uvelike pomoći nastavnicima i učenicima. Cilj ovoga istraživanja
jest utvrditi kako video utječe na uspješnost razumijevanja novih
sadržaja i učenje novoga vokabulara kod srednjoškolaca koji uče engleski
jezik. Za ispitanike su izabrani učenici prvoga razreda opće gimnazije
u Srednjoj školi Čapljina tijekom školske 2013./2014., a podijeljeni su u
dvije skupine. Skupini bez videa novi sadržaj je predstavljen u obliku
pisanoga teksta, dok je skupini s videom isti taj sadržaj predstavljen u audiovizualnome
zapisu. Analizom rezultata testova koje su radili učenici
iz obje skupine utvrdili smo koja skupina je bila uspješnija u razumijevanju
i učenju vokabulara.

Ključne riječi

audiovizualna sredstva; video; razumijevanje; uloga nastavnika

Hrčak ID:

216845

URI

https://hrcak.srce.hr/216845

Datum izdavanja:

15.7.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.286 *