Ekonomska misao i praksa, Vol. 7 No. 1, 1998.
Pregledni rad
NEKI ELEMENTI STRATEGIJE IZVOZA REPUBLIKE HRVATSKE
Tonći Lazibat
; Lobing d.o.o., Zagreb
Sažetak
Nakon uspostavljanja punog teritorijalnog integriteta Hrvatska je pred zadaćom restrukturiranja cjelokupnog gospodarstva, što zahtjeva osuvremenjivanje tehničko-tehnološke razine, posebice izvozno orijentiranih gospodarskih grana među kojima su nam najveće komparativne prednosti, kao što je izvozni potencijal u turizmu. Zemlja mora hitno definirati svoju izvoznu strategiju sagledavajući njezine makro i mikro aspekte na osnovama spomenutim u ovom radu, a što bi trebalo biti sastavni dio strategije razvoja. U protivnom tehnološki jaz u odnosu na razvijene zemlje će se povećavati, što će nas sve više udaljavati od europskih i svjetskih integracija, a tržišta zemalja u razvoju i nerazvijenih zemalja preotet će nam netko brži.
Ključne riječi
izvozna strategija; razvoj; međunarodna podjela rada
Hrčak ID:
222480
URI
Datum izdavanja:
11.6.1998.
Posjeta: 1.094 *