Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3045
Stavovi studenata pedagogije prema samohranom majčinstvu – izazovi i perspektive
Nadja Čekolj
orcid.org/0000-0003-4145-7341
; University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Education
Sažetak
Za ostvarivanje kvalitetnog partnerstva stručnih suradnika – pedagoga s različitim strukturama obitelji nužno je imati pozitivne stavove prema roditeljskim kompetencijama samohranih majki i cjelokupnoj obiteljskoj dinamici. Cilj je bio ispitati stavove studenata pedagogije prema različitim kategorijama samohranog majčinstva. Analizirana je i razlika u stavovima studenata prema različitim kategorijama samohranog majčinstva s obzirom na socio-demografska obilježja studenata. Istraživanje je provedeno metodom ankete na prigodnom kvotnom uzorku studenata pedagogije (N=110) Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da studenti pedagogije imaju općenito pozitivan stav prema samohranom majčinstvu, ali da postoji razlika u stavovima s obzirom na kategoriju samohranog majčinstva. Također, studentice imaju pozitivnije stavove prema svim kategorijama samohranog majčinstva, a studenti četvrte godine imaju pozitivnije stavove od studenata prve godine. Zaključuje se da obrazovanje stručnih suradnika – pedagoga ima veliku važnost u stvaranju pozitivnih stavova prema različitim obiteljskim strukturama kako bi se unaprijedila suradnja s roditeljima iz različitih obiteljskih struktura.
Ključne riječi
partnerstvo odgojno-obrazovnih institucija sa samohranim majkama; razvedene samohrane majke; samohrane majke po izboru; udovice
Hrčak ID:
224088
URI
Datum izdavanja:
17.12.2018.
Posjeta: 2.117 *