Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3045

Stavovi studenata pedagogije prema samohranom majčinstvu – izazovi i perspektive

Nadja Čekolj orcid id orcid.org/0000-0003-4145-7341 ; University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Education


Puni tekst: engleski pdf 190 Kb

str. 13-30

preuzimanja: 399

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 13-30

preuzimanja: 469

citiraj


Sažetak

Za ostvarivanje kvalitetnog partnerstva stručnih suradnika – pedagoga s različitim strukturama obitelji nužno je imati pozitivne stavove prema roditeljskim kompetencijama samohranih majki i cjelokupnoj obiteljskoj dinamici. Cilj je bio ispitati stavove studenata pedagogije prema različitim kategorijama samohranog majčinstva. Analizirana je i razlika u stavovima studenata prema različitim kategorijama samohranog majčinstva s obzirom na socio-demografska obilježja studenata. Istraživanje je provedeno metodom ankete na prigodnom kvotnom uzorku studenata pedagogije (N=110) Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da studenti pedagogije imaju općenito pozitivan stav prema samohranom majčinstvu, ali da postoji razlika u stavovima s obzirom na kategoriju samohranog majčinstva. Također, studentice imaju pozitivnije stavove prema svim kategorijama samohranog majčinstva, a studenti četvrte godine imaju pozitivnije stavove od studenata prve godine. Zaključuje se da obrazovanje stručnih suradnika – pedagoga ima veliku važnost u stvaranju pozitivnih stavova prema različitim obiteljskim strukturama kako bi se unaprijedila suradnja s roditeljima iz različitih obiteljskih struktura.

Ključne riječi

partnerstvo odgojno-obrazovnih institucija sa samohranim majkama; razvedene samohrane majke; samohrane majke po izboru; udovice

Hrčak ID:

224088

URI

https://hrcak.srce.hr/224088

Datum izdavanja:

17.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.117 *