Pregledni rad
https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
Kurikulum za predmet informacijska pismenost
Beba E. Rašidović
; Univerzitet u Sarajevu, Fakultet za kriminalistiku, kriminologiju i sigurnosne studije, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: bosanski pdf 661 Kb
str. 39-47
preuzimanja: 628
citiraj
APA 6th Edition
Rašidović, B.E. (2019). Kurikulum za predmet informacijska pismenost. Bosniaca, 24 (24), 39-47. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
MLA 8th Edition
Rašidović, Beba E.. "Kurikulum za predmet informacijska pismenost." Bosniaca, vol. 24, br. 24, 2019, str. 39-47. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Rašidović, Beba E.. "Kurikulum za predmet informacijska pismenost." Bosniaca 24, br. 24 (2019): 39-47. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
Harvard
Rašidović, B.E. (2019). 'Kurikulum za predmet informacijska pismenost', Bosniaca, 24(24), str. 39-47. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
Vancouver
Rašidović BE. Kurikulum za predmet informacijska pismenost. Bosniaca [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.11.2024.];24(24):39-47. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
IEEE
B.E. Rašidović, "Kurikulum za predmet informacijska pismenost", Bosniaca, vol.24, br. 24, str. 39-47, 2019. [Online]. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.39
Preuzmi JATS datoteku
Sažetak
Kontekst informacijskog društva i društva znanja predstavlja izazov za nove politike obrazovanja, koje se prilagođavaju potrebama tržišta rada, a tržište rada zahtijeva stalno usavršavanje i stjecanje novih znanja i vještina, što podrazumijeva kontinuirani proces učenja. Metakompetencije informacijske pismenosti doprinose razvijanju kreativnih sposobnosti za cjeloživotno učenje kroz educiranje svih učesnika obrazovnih procesa o boljem, učinkovitijem, svrhovitijem i kvalitetnijem korištenju, za izgradnju znanja, relevantnih informacija i izvora informacija, bez obzira da li su informacijski izvori i informacije sadržane u njima analognog, digitalnog ili virtuelnog porijekla. Iz takvoga značaja informacijske pismenosti proizlazi potreba inkorporacije ovih metakompetencija, kao temeljnih, u sve nastavno-znanstvene procese. U kontekstu promjena u društvu, reformi unutar visokog obrazovanja, promijenjene obrazovne paradigme i načina učenja, a u skladu s daljim razvojem informacijske pismenosti, nameće se kao neophodna potreba definiranja kurikuluma informacijske pismenosti u skladu s načelima aktivnog učenja. Cilj ovoga rada je predstaviti okvirni kurikulum za nastavni predmet informacijska pismenost.
Ključne riječi
informacijska pismenost; metakompetencije informacijske pismenosti; samostalni nastavni predmet; kurikulum informacijske pismenosti
Hrčak ID:
231013
URI
https://hrcak.srce.hr/231013
Datum izdavanja:
18.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.883
*