Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Uloga i mogućnosti škole u prevenciji vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu

Martina Ferić ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Marko Prpić orcid id orcid.org/0000-0001-9308-2102 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 207 Kb

str. 291-304

preuzimanja: 871

citiraj


Sažetak

Nasilje u virtualnom svijetu najšire se definira kao upotreba elektroničkih medija za namjerno povređivanje žrtve. Cilj je ovog rada ispitati povezanost između iskustva nasilja u virtualnom svijetu i provođenja aktivnosti s ciljem prevencije nasilja (u virtualnom svijetu). Uzorak čini 451 učenik završnih razreda pet zagrebačkih srednjih škola. Podatci dobiveni ovim istraživanjem pokazuju da većina učenika ima iskustvo nasilja u virtualnom svijetu, da se aktivnosti za prevenciju nasilja (u virtualnom svijetu) provede u manje od polovine škola te da nema povezanosti između provođenja preventivnih aktivnosti i iskustva nasilja učenika u virtualnom svijetu. Drugim riječima, iskustvo vršnjačkoga nasilja u virtualnom je svijetu visoko prisutno i preventivne aktivnosti koje se provode u promatranim školama nisu učinkovite. Svrha je rada predložiti smjernice za prevenciju nasilja u virtualnom svijetu u školskom okruženju.

Ključne riječi

aktivnosti; prevencija; škola; nasilje u virtualnom svijetu

Hrčak ID:

231169

URI

https://hrcak.srce.hr/231169

Datum izdavanja:

16.12.2019.

Posjeta: 2.407 *