Odgojno-obrazovne teme, Vol. 2 No. 3-4, 2019.
Pregledni rad
Društvena participacija u srednjoj školi: Informirano ili uvježbano građanstvo?
Marta Ilardo
orcid.org/0000-0002-9413-4549
; Department of Educational Study, University of Bologna
Sažetak
Sukladno raspravama o participaciji na nacionalnoj i europskoj razini, (Andersson i dr., 2016; Becquet i dr., 2019), participacija mladih ljudi trebala bi se poticati već u tinejđerskim godinama kao sastavni dio procesa socijalizacije pojedinaca te ishoda u daljnjem životu. Ova rasprava je iznimno važna te reflektira Strukturu europsih obrazovnih susava 2018/19 (Euridyce model). U tom pogledu, ovaj rad istražuje participativni diskurs u odnosu na propise i razvoj participacije u talijanskom nacionalnom kontekstu.
Ključne riječi
mladi; participacija; srednja škola; obrazovni sustav; obrazovni diskursi
Hrčak ID:
232079
URI
Datum izdavanja:
23.12.2019.
Posjeta: 1.295 *