Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3250
Povezanost izgaranja u školi i angažiranosti u školi: posrednička uloga stava prema učenju
Mustafa Yüksel Erdogdu
orcid.org/0000-0001-6403-5630
Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja je proučiti posredničku ulogu stava prema učenju u odnosu na izgaranje u školi i angažiranosti u školi. Ovo istraživanje provedeno je na 471 učeniku srednje škole. Ispitanici su popunili tri skale, odnosno skalu Izgaranje u školi, skalu Angažiranost u školi i skalu Stavovi prema učenju. Podatci dobiveni regresijskom analizom pokazuju da su angažiranost u školi i stav prema učenju negativno i značajno predviđeni stavom prema učenju. Stav prema učenju pozitivno predviđa angažiranost u školi. Nadalje, stav prema učenju doprinosi odnosu izgaranja u školi i djelomično angažmanu u školi. Rezultati pokazuju da postupci koji bi smanjili izgaranje u školi imaju veliku ulogu kod angažiranosti u školi i stavovima prema učenju.
Ključne riječi
angažiranost u školi; regresija; izgaranje u školi; stav prema učenju
Hrčak ID:
238105
URI
Datum izdavanja:
19.3.2020.
Posjeta: 2.024 *