Stručni rad
VJEŠTINA ČITANJA
Klementina Lindič
; OŠ Gorišnica, Slovenija
Sažetak
U radu su prikazane različite mogućnosti tijeka nastave, od rada u učionici do rada u knjižnici. Pokazani su različiti suvremeni pristupi nastavi, s naglaskom na vještinu čitanja. Također su predstavljeni različiti grafički organizatori, koji pomažu učenicima, da nauče suštinu i organiziraju učenje na način, koji ga čini razumljivijim i lakšim. Budući da postavljanje dobrog pitanja nije nimalo lak zadatak, stavljamo naglasak na postavljanje pitanja uz pomoć kućice za čitanje, gdje su pitanja pozicionirana po katovima od najnižeg do najvišeg. Budući da je u nastavi vrlo važna povratna informacija i samorefleksija, prezentacija također predstavlja primjer iz prakse. Na satu društva, na temu panonskog svijeta u petom razredu, naglasak je bio na osnovnim elementima vještine čitanja i mogućnosti suradnje sa školskom knjižnicom.
Ključne riječi
dobra pitanja, knjižnica kao prostor za učenje, grafički organizatori
Hrčak ID:
241421
URI
Datum izdavanja:
21.8.2020.
Posjeta: 1.058 *